poniedziałek, 7 stycznia 2013

Dlaczego Dwunastu i kim są ci Wspaniali?

Wchodząc w nowy, 2013, rok usilnie zastanawiałam się, jak zapewne wielu z Was, co zrobić, by rok ten był inny od wszystkich poprzednich. Co rok podejmowane postanowienia, realizowane zwykle w 51 procentach, przestały mi wystarczać. Rozmyślania w pierwszych dniach nowego roku skłoniły mnie do podjęcia kilku ciekawych projektów, a blog, który teraz czytacie, jest właśnie jednym z nich.

Dwunastu Wspaniałych to projekt, z którym chcę zmierzyć się w roku 2013. Będzie to projekt filmowy, a dokładniej, dotyczący moich ulubionych aktorów - tak, tak, aktorów, nie aktorek. Zdecydowanie bardziej wolę aktorstwo płci męskiej, choć i żeńskiej nie mogę zarzucić zbyt wiele, dlatego w swoim projekcie skupiłam się na właśnie na panach. Dwunastu, po jednym na każdy miesiąc roku.

Zastanawiacie się, kogo wybrałam do swojego projektu. Otóż, nie zdradzę. Bohatera danego miesiąca ujawniać będę w pierwszych dniach kolejnych miesięcy. Cały projekt polegał będzie na obejrzeniu jak najwięcej filmów z danym aktorem i zamieszczaniu opinii na tymże właśnie blogu. Być może myślicie, że to najbardziej bezsensowny projekt, o jakim słyszeliście. Bo co to za projekt, gdzie chodzi tylko o oglądanie filmów? To można robić zawsze i, co ważne, może robić to każdy. Oczywiście, czy ja temu przeczę? To jednak mój projekt i przyznaję, że niczym dziecko na Gwiazdkę, tak ja czekam na jego efekty. Czy uda mi się wypracować swego rodzaju systematyczność? Okaże się.

Zapraszam także do oglądania filmów razem ze mną i dzielenia się swoimi odczuciami co do konkretnego obrazu i postaci, w jaką wcielał się będzie wybrany przeze mnie aktor.

Zatem do dzieła!


P.S. Wszystkie fotografie zamieszczone w postach pochodzić będą ze strony internetowej Filmweb - filmy takie jak Ty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz